Translate

dijous, 11 de desembre del 2014

Champions League: FC Barcelona 3 - 1 Paris Saint Germain

Partit que enfrontava als 2 classificats del grup F, i del qual en sortia el primer classificat del grup.
Luis Enrique ha donat la sorpresa amb una alineació formada per un 3-4-3, una alineació molt valenta i molt ofensiva.
El partit es complicava quan el PSG marcava el primer gol a través d'Ibrahimovic. Però haver fet una alineació tant ofensiva havia de tenir els seus fruits, i així ha estat, poques jugades més tard començava l'espectacle ofensiu del Barça. Primer amb un gol de Messi i quasi al final de la primera part Neymar es treia un xut des de fora de l’àrea que acaba amb un golàs del brasiler. I finalment a la segona part arribava el gol de Luis Suárez, gol que necessitava per certificar l'encert del seu fitxatge.
La meva més sincera enhorabona al Barça i a Luis Enrique perquè amb aquest gran encert a la alineació es classifiquen com a primers de grups.
Som-hi Barça!!!
Joel Cuello Duarte


Partido que enfrontaba a los 2 clasificados del grupo F, y del cual saldría el primer clasificado del grupo.
Luis Enrique ha dado la sorpresa con una alineación formada por un 3-4-3, una alineación muy valiente y muy ofensiva.
El partido se complicaba cuando el PSG marcaba el primer gol a través de Ibrahimovic. Pero el hecho de hacer una alineación tan ofensiva tenia que tener sus frutos, y asín ha sido, pocas jugadas más tarde empezaba el espectáculo ofensivo del Barça.
Primero con un gol de Messi y casi al final de la primera parte Neymar se sacaba un chute des de fuera del área que acababa con un golazo del brasileño. Y finalmente e la segunda parte llegaba el gol de Luis Suárez, gol que necesitaba para certificar el acierto de su fichage.
Mi más sincera enhorabuena al Barça y a Luis Suarez porque con este gran acierto en la alineación se clasifican como primeros de grupos.
Som-hi Barça!!!
Joel Cuello Duarte









1 comentari: